Wat komt het dichtbij! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Nina Groenendijk - WaarBenJij.nu Wat komt het dichtbij! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Nina Groenendijk - WaarBenJij.nu

Wat komt het dichtbij!

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

01 November 2012 | Nederland, Woerden

Twee maanden geleden dacht ik: ‘Ooooh 4 november pas?! Dat duurt nog zo lang!’ Maar nu komt het toch wel heel erg dichtbij. Nog 3 nachten en dan moet ik naar Schiphol. Nou ja, eigenlijk 2,5 nacht aangezien ik half 6 al op het vliegveld word verwacht.

En als ik me dan bedenk dat ik eigenlijk nog best veel moet doen; Deet kopen, papierwerk in orde maken, mijn standaard “wat-moet-er-mee-lijstje” opstellen en dat vervolgens klaarleggen voor in mijn reistas. Die reistas moet ik trouwens ophalen bij de bovenburen (cadeau van mijn moeder). Dan moet er nog iets voor school in orde gemaakt worden en dán heb ik als het goed is nog wat tijd over om nog een beetje te genieten van die laatste dagen hier. Kortom, echt weer typisch Nina, uitstellen tot het laatste moment...

Gelukkig heb ik wel al mijn inentingen en Malarone gehaald en is de onderwater behuizing voor mijn camera van de week bezorgd! Yes! Lijkt me zo gaaf om onder water foto’s en filmpjes te kunnen maken. In de jungle en als we naar Rabbit Island gaan!

Vandaag was voorlopig mijn laatste werkdag, morgen heb ik lekker voor mezelf. Dan moet ik toch echt beginnen met pakken. Mijn tas heb ik inmiddels opgehaald dus dat is alvast een taak van mijn To Do List af!
Zaterdag hoop ik dat het een beetje aangenaam weer is, misschien kunnen Pim en ik nog iets leuk doen. Aan het afscheid moet ik nog niet denken, maar aan de reis zelf denk ik continu.

Vanavond voor de laatste keer genieten van Expeditie Robinson want vanaf volgende week geniet ik van mijn eigen expeditie!

Tot mijn volgende bericht vanuit Cambodja!

Liefs, Nina

  • 01 November 2012 - 18:21

    Wendy:

    Hopelijk hebben jullie nog een gaatje om samen door te brengen!!! Veel plezier alvast. xxxx

  • 01 November 2012 - 18:41

    Lotte:

    Lieve Nina,

    Vanuit Breda wensen we jou een hele fijne reis toe! Ga er maar flink van genieten! Ik kan nu al niet wachten om doe onder water foto's te zien!! Succes nog met pakken en veel plezier nog morgen en zaterdag! Wij blijven je zeker volgen!!

    Liefs Wes en Lot

  • 01 November 2012 - 18:59

    Eric:

    Oehhh spannend allemaal!! Wordt de de mooiste tijd van je leven! Als je maar niet vergeet om ons af en toe op de hoogte te brengen van je avonturen!! X Eric

  • 01 November 2012 - 20:24

    Tim:

    Tof Nina. Nu kan ik je volgen als je ver weg bent ergens in de jungle, in het moeras of gewoon op een terras. Goede reis en geniet ervan!!!

    X Tim

  • 01 November 2012 - 20:25

    Eric De Bruin:

    Hoi Nina,

    Ik wens je alvast een heel leuke, gave, leerzame tijd. Dit zal de belevenis van je leven kunnen worden....

    Heel veel plezier.... :-)

    Groetjes,

    Karin en Eric

  • 01 November 2012 - 20:47

    Danielle:

    Nientje!!
    Het is eindelijk zover!!! Super veel plezier ik ga je waarbenjij sowieso volgen!! Kan nu al niet wachten op je eerste berichtje vanaf Cambodia!!
    Dikke dikke kus vanuit Berlijn! X

  • 02 November 2012 - 20:45

    Joelle:

    Wat leuk om zo op de hoogte te blijven, heb er zin in om alles te gaan lezen! Het gaat echt vast een
    hele mooie reis worden, afscheid nemen zal zwaar zijn morgen, maar denk maar zo het is maar voor 6 weken he! Is natuurlijk lang, maar ze vliegen waarschijnlijk voorbij. Dus ben je lekker weer snel bij Pim!
    Geniet van jullie dag samen morgen en een hele goede reis zondag! Zal rond 8 uur even omhoog kijken, ben dan toch al wakker! Doei xxx van ons vier

  • 03 November 2012 - 11:37

    Daisy:

    Ohhhh myyyyy! Nog maar 1 dag Nienoe, tijd vliegt. Spannendddd, morgen ben je gewoon al onderweg! Gaat een super avontuur voor je worden, wat je altijd al eens wilde! En waarschijnlijk hierna nog veel vaker wilt haha. We bellen nog even voor je gaat, snik. Dikke kus!

  • 04 November 2012 - 15:40

    Lindsey :

    Heel veel plezier in Cambodje!

    xxx

  • 04 November 2012 - 15:42

    Lindsey :

    Eerder bericht niet geplaats! Bij deze:

    Wat een leuk idee dat wij je zo kunnen volgen met een reisverslag(en).
    Dat zal ik zeker doen!

    Ik had je vanmorgen nog gewatsapp, maar net te laat in zat al in de vliegtuig.

    Liefs Lindsey

  • 05 November 2012 - 13:23

    Wendy R:

    Hey Nien! Je zal er nu wel bijna zijn en waarschijnlijk gebroken van de vlucht? Ik hoop dat het is meegevallen! Dikke kus vanuit Spijkcity!
Nina

Hallo nieuwsgierige lezers! Welkom op mijn eerste waarbenjij.nu-blog. Ik ga namelijk op reis. Voor mijn studie moeten we in het laatste jaar een minor kiezen en ik heb gekozen voor IAD (International Aid & Development). We zijn een deel van de minor in Nederland maar sluiten af met een stage in een ontwikkelingsland. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen daar en hoop dan ook dat jullie dit met veel plezier zullen lezen! Liefs, Nina P.s. Als jullie reageren op mijn blog, zou je dan de eerste letter van je acternaam erbij willen zetten. Soms zijn er dubbele namen en dan weet ik niet wie het is... Thnxxx :-)

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 9151

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 21 December 2012

Stage in Cambodja

Landen bezocht: